12 October, 2007

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΝΤΙΟ























Του κύκλου τα γυρίσματα που ανεβοκατεβαίνουν
κι' είτε καλώς είτε κακώς στη Σαλονίκη βγαίνουν,
με κάναν και ξεκίνησα προχθές αργά το βράδυ,
για μία τσάρκα αμάλαγη με δίχως ασχημάδι.
Και κει εβρήκα φίλοι μου θερίζοντος του κρύου,
ένα στενό που έβγαζε στο σπίτι του ποντίου.
Αμέσως με πλυμήρησαν χιλιάδες αναμνήσεις,
απ΄τα παλιά καμώματα και τις περιηγήσεις.
Να μη σας τα πολυλογώ ξεκίνησα να πάω
κι έτσι σε μερικά λεπτά κουδούνι του χτυπάω.
Ήτανε μέσα το παιδί και άνοιξε την πόρτα,
το μόνο που δε μου'ριξε το μύτο τουΒονόρτα.
Στο τέλος τον κατάφερα να μου μιλήσει λίγο,
αφού είχα πει από μέσα μου θα σηκωθώ να φύγω.
Και τότε μου εξήγησε πως έβρισκε εμπόδια,
γιατί είχα χάσει λέει εγώ πολλά πολλά επεισόδια.
Έγινε μέγας και τρανός, απέκτησε και ταίρι,
μέχρι που της εχούφτωσε και το ένα κολωμέρι.
Επίσης συμφωνήσανε και φτιάξανε ροκ σχήμα,
κι'αυτό θα ονομάζεται "σου κατουρώ το μνήμα".
Θα τραγουδά ο ίδιος του για λευτεριά των σκλάβων,
μ'αυτή τη διαμαντένια του φωνή οκτώ οκτάβων.
Για ντράμερ ήταν εύκολο δεν βρήσκανε μπασίστα,
στη θέση του προσλάβανε έναν λετσοτουρίστα.
Ο Μένιος ο διδάσκαλος θα παίζει την κιθάρα,
οπίσθια φωνητικά Γωγώ η αλανιάρα.

5 comments:

Anonymous said...

θεος τι θεος
ημιθεος και βαλε

menios said...

Νομίζω πως ήρθε η ώρα
οι ενδιαφερόμενοι τη σιωπή να λύσουν
και τον άσχετο ατάλαντο ποιητή να σκίσουν...

kyuss said...

δε σχολιάζω το παρελθόν, κοιτώ κατάματα το μέλλον του κινήματος

kyuss said...

με άλλα λόγια αναμένεται το νέο σου πόνημα που δε θα αναμασά το παρελθόν και δεν θα επαναπαυέται στος δάφνες του, αλλά θα βλέπει μπροστά και θα απαντά στις προκλήσεις του παρόντος και μέλλοντος νυν και αεί

kyuss said...

χωρικέ σε έφαγε το μεροκάματο και σου έχει στερήσει την καλλιτεχνική έμπνευση (αντί να σε κάνει ντούρο ποιητή)???

άντε γράφε τίποτα, 10 φορές τζάμπα μπήκα