13 November, 2007

O ΧΩΡΙΚΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΣΤΗ ΦΑΜΠΡΙΚΑ



















Η φάμπρικα δεν σταματά δουλεύει νύχτα μέρα,
και αν μου έρθει ένα σκατό να το εβγάλω δεν μπορώ,
μα αποβάλω απ'τον πρωκτό πεπιεσμένο αέρα.
Δουλεύω στην γεμιστική απ'το πρωί ως το βράδυ,
γεμίζω πίτες κρουασάν όσα οι άλλοι θε να φαν,
μα δε μπορώ να κάνω μαμ ούτ' ένα παξιμάδι.
Απ'την ταινία μου μπροστά περνάνε οι μπουγάτσες,
τυροπιτάκια στη σειρά κολοκυθόπιτες κιχιά,
μα ώ μεγάλη συμφορά τα βλέπω σαν χλαπάτσες.
Κι' έτσι στο πόστο μου σκυφτός χάνετ' η όρεξή μου,
είμαι το νούμερο οχτώ με ξέρουν όλοι με αυτό,
και δεν με λένε χωρικό οι φίλοι κι' γνωστοί μου΄.

7 comments:

Alex said...

Έτσι εξηγείται που τα κρουασαν του εμπορίου εχουν ελάχιστη μερέντα και τα τυροπιτάκια δεν έχουν πια τυρί Χωρικε Keep up the good work (Συνέχισε τη καλή δουλειά)

Anonymous said...

O εκφραστής της εργατικής τάξης επέστρεψε, χωρικέ το νέο σου πόνημα έφερε δάκρυα και μακρυνές θύμησες από τα χρόνια του υπαρκτού σοσιαλισμού....
πάγωσε η τσιμινιέρα.....
beniskos

Anonymous said...

εκφραστης της εργατικής τάξης MY ASS!!!

έχω να καταγγείλω από το βήμα τούτο, ότι ο εν λόγω νέος, έχει πλήρως απαρνηθεί τη λαϊκή καταγωγή του και αναζητεί μεγαλεία

μην ψαρώνετε από την γλαφυρή περιγραφή της φάμπρικας που θυμίζει Καζαντζίδη στην κακή του μέρα

Καταγγέλω λοιπόν ότι ο τυπάκος που απαντά στο όνομα χωρικός έχει βάλει λυτούς και δεμένους να τον προωθήσουν στην ιεραρχία της μπουγατσοφάμπρικας και τον προωθησουν, άκουσον- άκουσον, στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης! Δηλαδή καρεκλοκένταυρος με λευκή ποδιά, γραβάτα και λουστρίνια, να κόβει βόλτες αργόσχολα στην παραγωγή και να παρενοχλεί με βρώμικα σεξουαλικά υπονοούμενα τις φτωχές 17χρονες Κοζανίτισσες του μεροκάματου!

Και σαν να μην έφταναν αυτά...πως θα φτάσει να καταλάβει αυτή την περίοπτη θέση?

Μα φυσικά, ραδιουργώντας εναντίον της συντρόφισσας που κατέχει τη θέση αυτή τώρα και διαβάλλοντας την, προκαλώντας την απόλυση της!!!

καταγγέλω την απύθμενη υποκρισία και το θράσος αυτού του λαθραίου συντρόφου...το καράβι του σοσιαλισμού δεν έχει θέση για σένα, Χωρικέ!

Anonymous said...

ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΓΙΑΝΝΗ
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ PASTRY CREATIONS
ΕΙΣΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΩ ΠΑΝΤΑ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΙΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΜΟΥ
(MΠΟΥΓΑΤΣΑ ΜΕ ΠΟΥΛΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΑΛΟΝΙΚOTΡΑΦΕΙΣ ΜΠΕΝΙΣΚΟΥΣ)
KAPETANK

horikos said...

απαντώντας στον Άλεξ θα ήθελα να πω οτί ,παρά την λαική μου καταγωγή, κάτι κουτσοαγγλικά τα ξέρουμε, οπότε δεν χρειάζεται να μεταφράζεις απλές εκφράσεις από την βαρβαρική.Στον πάλαι ποτέ σύντροφο Μπενίσκο 'κανείς δεν θα περάσει, κάλλιο να πάμε όλοι μετανάστες' χαιρετίσματα απ'τον Αγαπητό Αμπελά.Στον πρώην συναγωνιστή και νυν καπιταλιστή Καπετάνκ,έχω να πω [στον κόσμο τον σημερινό στο λέω νέτα σκέτα, η δύναμη στον άνθρωπο είναι η μεζονέτα].όσο για το ανθρωπάριο που έχει το θράσος να πιάνει στο στόμα του το παλιοζογλόπι και τον θρυλικό καπετάνιο μας,του λέω πως οι προβοκάτσιες και οι τραμπουκισμοί που ήξεραν αυτός και η θλιβερή παράταξη δεν περνάνε πλέον.Όλοι ξέρουν το αγωνιστικό μου παρελθόν από το βρώμικο 89 ακόμα και δεν μπορεί ένα γνωστό φασιστοειδές υποκείμενο να αμαυρώσει την εικόνα μου.Εμπρός της γης οι κολασμένοι.

Anonymous said...

μπράβο χωρικέ, απάντησες σε όλους...

για την ταμπακιέρα όμως κουβέντα, αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης και επίθεση χωρίς στόχο και νόημα στους καταγγέλοντες, εύγε...

έχουσι γνώσιν όμως οι φύλακες και οι συνομιλίες καταγράφονται...θα απολογηθείς για το κατάντημα σου...

οι δημοκρατικοί αγώνες σου ξεπλύθηκαν στο τζακούζι της Βουρβουροούς...το παλιοζογλόπι θα σε εκδικηθεί

Anonymous said...

Είμαι ένας απλός χωριάτης της επαρχίας greveni και έχω μπροστά μου έναν αλλόκοτο ιππότη συνοδευόμενο από έναν κοντοπίθαρο υπηρέτη και ένα γάιδαρο, να μάχεται εναντίον των ανεμόμυλων της περιοχής κι οι συγχωριανοί μου σε έντονα grevenika να τον κοροϊδεύουν γελώντας άγρια. Δεν μπορώ να μιλήσω, δεν ξέρω τη γλώσσα...Τι γίνεται....; Μα γιατί; Αφού είμαι ένας απλός χωριάτης της επαρχίας greveni...
xorike,αφού σε ανακαλύψουν στο αμπάρι του el polidendro,κάνε πως δε μιλάς τη γλώσσα τους.Περίμενε λίγο καιρό και όταν έρθει η ώρα πήδα ξαφνικά στη θάλασσα. Χαιρέτα τους ναυτικούς και φώναξέ τους: "Μέχρι εδώ ήταν,σας αγαπώ..." Βγάλε λέπια και ουρά,βούτα και ζήσε πια στο βυθό...