07 December, 2008

Amersa k.

Σας παραθέτω φίλοι μου αυτούσιο το μύνημα της Αμέρσας , με την οποία θα συνεργαστούμε ποιητικώς και δημιουργικώς βεβαίως βεβαίως, και θέλω την βοήθεια και τα σχόλιά σας για να επιλέξω θέμα.

Ιδού λοιπόν σ' αναμονή μιας νέας ιστορίας
ερωτικής,πολιτικής,κοινωνικής ή θρίλερ;
θα είστε πάλι ένας πτωχός κι ανασφαλής παρίας;
ή μήπως μεγαλογιατρός, εφοπλιστής και κίλερ;

Κι εγώ; τί ρόλο να χα εγώ; της στρίγκλας πενθεράς σου;
ή πάμπτωχης πλην τίμιας σεμνής θεραπαινίδας;
νά μουν ιερομόναχος και τιμητής του ράσου;
κάνας παχύς πρωθυπουργός νωθρός και σπαζαρχίδας;

Να δρώμεν εγκληματικώς στυγνώς κι επισταμένως;
ή να τελούμε πάλλευκοι κι αγνοί ως αγγελούδια;
νά μαστε ζώντες; δράκουλες; ανθρωποειδή ή βούδια;
να θέσεις δημοψήφισμα και να υποδείξει ο Μένιος;

3 comments:

menios said...

Με τόσα που είδα στην tv
τόσα μασκαραλίκια
δεν ξέρω τι να πω τι να κατηγορήσω.
Μην ήταν ο φόνος του παιδιου μην ήταν κάτι άλλο ένα μονο έχω να πω
ένα να αναφωνήσω...

Νομίζω πως το πράγμα ήταν να εκραγεί με τις πολιτικές των τελευταίων 20 χρόνων δηλαδή ΠΑΣΟΚ και ΝΔ το ίδιο συνδικάτο που θα έλεγε και η "φιλενάδα" (μόνο φιλενάδα δεν είναι κάποιος που στέλνει την ΚΝΕ στα σχολεία κάθε χρόνο και κάνει προπαγάνδα στα ανήλικα ΕΛΕΟΣ!) Παπαρίδα. Το αν λειτούργησε λαθος είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Το μάθημα που παίρνουν τα παιδια ολονών και τα δικά μας αργότερα είναι:
αντιδρώ σπάζοντας και ρημάζοντας ενώ θα μπορούσα να είμαι σε μια ειρηνική πορεία εκφράζοντας την άποψη μου, μαθαίνοντας πως να αγωνίζομαι χωρίς να γαμάω τον συνάνθρωπο μου χαλώντας το αμάξι του ή το μαγαζί του ή το σπίτι του.
Όλα αυτά όμως είναι αποτέλεσμα ενός συστήματος που έχει αποτύχει σε όλα του τα λέγαμε τις προάλες με αφορμή την οικονομική κρίση και είπα αν θυμάμαι καλά ότι το πρόβλημα είναι ηθικό και κοινωνικό. Έλεγα για τις συμπεριφορές των μαθητών μου κάτι το οποίο μόνο ο νίκολας σχολίασε οι άλλοι το περάσατε στο ντούκου...
Το πρόβλημα είναι βαθιά κοινωνικό και σοβαρό: οικον κρίση + καταναλωτισμός + απουσία ιδεών + απουσία πολιτισμού = οτι να'ναι.
Αυτο συμβαίνει τώρα: οτι να'ναι!
Ότι έπρεπε να αντιδράσει ο νέος κόσμος ναι, αλλά ως συνήθως καπελώνεται απο τα κοπρόσκυλα που πάντα βόλευαν την εκάστοτε κυβέρνηση της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ απλά τώρα ξέφυγαν απο τον έλεγχο.
Θέλετε να αλλάξετε την κατάσταση, σε αυτή την χώρα, δώστε την ψήφο σας αλλού δεν μπορείτε να γκρινιάζετε όταν έχετε ψηφίσει ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, οι μάσκες έχουν πέσει εδώ και χρόνια, ψηφίστε τους ξανά και θα συντηρήσετε την υπάρχουσα αρρωστημένη κατάσταση, μαυρίστε τους και ίσως απλά να μένει μια ελπίδα για το μέλλον...

Anonymous said...

Ιδού! ο λαός σου μίλησε! Δεν θέλει άλλα ψώνια...
εν τούτοις λέω φίλε μου να το διακινδυνέψω
ακόμη κι αν με κυνηγά με πέτρες και καδρόνια
να δρέψω δόξα από σε, κι όμοια να σε φιλέψω!

Anonymous said...

Ιδού! ο λαός σου μίλησε! Δεν θέλει άλλα ψώνια...
εν τούτοις λέω φίλε μου να το διακινδυνέψω
ακόμη κι αν με κυνηγά με πέτρες και καδρόνια
να δρέψω δόξα από σε, κι όμοια να σε φιλέψω!

Συγγνώμη, λάθος! Η Αμέρσα είμαι...